Projekt domu - Kadet

Porozmawiajmy na temat projektów. Dedykowane wątki dla każdego projektu Domowych Klimatów.
artort
Majsterkowicz
Posty: 43
Rejestracja: 13 mar 2010, 22:33
Kontaktowanie:

Re: Projekt domu - Kadet

Postautor: artort » 06 lis 2010, 22:55

Juz mieszkamy!!! :D

tamatar
Murarz
Posty: 53
Rejestracja: 18 sty 2010, 18:11
Kontaktowanie:

Re: Projekt domu - Kadet

Postautor: tamatar » 07 lis 2010, 13:49

Cieszymy się z Wami. Jak się mieszka?

przemekad
Żółtodziób
Posty: 19
Rejestracja: 31 mar 2010, 21:37
Kontaktowanie:

Re: Projekt domu - Kadet

Postautor: przemekad » 08 lis 2010, 21:26

Super!! Gratulujemy!!! Ale pozkazcie kilka zdjec srodka (bo z zewnatrz pewnie niewiele sie zmienlo). Ja nadal obgryzam paznokcie ze strachu, jak bedzie wygladal NASZ Kadet. Zrobcie nam mala wycieczke po calym domu z podpisami ktory pokoj jest ktory (bo nie zawsze to tak widac). Bylbym bardzo wdzieczny, bo pozwoli to przygotowac sie do dalszych czesci prac wykonczeniowych.
Serdecznie pozdrawiamy
PS. My zaczynamy walczyc z wiezba.... juz od tygodnia nie mozemy zaczac....

artort
Majsterkowicz
Posty: 43
Rejestracja: 13 mar 2010, 22:33
Kontaktowanie:

Re: Projekt domu - Kadet

Postautor: artort » 15 lis 2010, 17:48

Mieszka się.... dziwnie. Jak my mamy wszędzie daleko! Nawet do kuchni daleko - odległości w tym domu są nieporównywalne z M-4. Jeszcze się nie przyzwyczailismy, ale jesteśmy na dobrej drodze. Ciągle jest coś do zrobienia, rozpakowania, doczyszczenia. Fajnie jest z trzema łazienkami, nie ma kłótni i poganiania, garderoby są świetne (naprawdę można spokojnie powiększyć sypialnię kosztem garderoby - jest i tak duża). Jak na wiosnę zrobimy działkę, będzie dobrze i ładnie, na razie mamy krajobraz księżycowy. Jak spadnie śnieg, to przykryje i nie będziemy się przejmowac. Zdjęć jeszcze nie robiliśmy, ale może wkrótce. Pozdrawiamy.

przemekad
Żółtodziób
Posty: 19
Rejestracja: 31 mar 2010, 21:37
Kontaktowanie:

korytarz na gorze

Postautor: przemekad » 16 lis 2010, 21:31

Witam
Mam pytanie do "przodowników" Artort'ow. Czy koryztarz u gory nie jest zbyt ciemny? Tam nie ma niestety mozliwosci moztazu okien i jedynie mozna go naturalie doswietlic dzieki szybom w oknach drzwi. Troche swiatla biegnie też od dolu przez klatke, ale chyba szalenswa nie ma? Dlatego tez myslelismy, czy przypadkiem nie dobrze byloby zamontowac tam taki swietlik Veluxa od strony scianki od malej lazienki? ( http://www.velux.pl/Klienci/Produkty/Sw ... fault.aspx ). Rura szla by poddaszem, wiec nie byloby problemu. Taki Velux to koszt ok. 1300 zl. Zastanawiam sie mocno czy napewno warto? Co sadzicie? Jestesmy w trakcie konca wiezby dachowej i dom zaczyna wygladac wreszcie jak dom.... CUDOWNE UCZUCIE
Serdecznie pozdrawiamy i nadal z niecierpliwoscia oczeujemy na zdjecia!!

artort
Majsterkowicz
Posty: 43
Rejestracja: 13 mar 2010, 22:33
Kontaktowanie:

Re: Projekt domu - Kadet

Postautor: artort » 18 lis 2010, 17:53

Cześć. My nie robiliśmy żadnego świetlika, ale mamy dość mocno przeszklone drzwi (mają tylko pasek drewna na środku, a reszta to szyba mleczna). No cóż, szału nie ma. Tragedii też. W dzień słoneczny nie ma żadnego problemu, w pochmurny trochę gorzej, ale to chyba normalne. Ja niewiele mogę doradzić, gdyż nie mam pojęcia jak by to było, gdyby ten świetlik zrobić. W tym miejscu to do dachu chyba daleko, więc byłby to tylko taki komin, w zimie przykryty śniegiem. Zainstalowaliśmy jeszcze światełka z czujnikiem ruchu na schodach i na korytarzu, więc na pewno nie przewrócimy się w ciemnościach ;). Pozdrawiamy

przemekad
Żółtodziób
Posty: 19
Rejestracja: 31 mar 2010, 21:37
Kontaktowanie:

okna dachowe

Postautor: przemekad » 21 lis 2010, 21:33

Mam pytanie, prawdopodobnie glownie do Tamary (moze tez innych czytajacych). Czy zakladacie okna dachowe na zime? Rozni ludzie roznie radza. Jedni mowia "...nie zakladaj okien dachowych na zime w stanie surowym otwartm bo ci ukradna" inni"...zrob to, bo to lepiej dla konstrukcji zarowno dachu jaktez szczelnosci okna, zeby bylo robione razem z dachem". Co wy robiliscie?
Pozdrawiam serdecznie

artort
Majsterkowicz
Posty: 43
Rejestracja: 13 mar 2010, 22:33
Kontaktowanie:

Re: Projekt domu - Kadet

Postautor: artort » 22 lis 2010, 17:48

My zakładaliśmy przed ubiegłoroczną zimą

tamatar
Murarz
Posty: 53
Rejestracja: 18 sty 2010, 18:11
Kontaktowanie:

Re: Projekt domu - Kadet

Postautor: tamatar » 22 lis 2010, 20:53

My założyliśmy wszystkie okna w połaci dachowej. Trochę więcej niż w projekcie, bo dołożyliśmy jedno więcej na strychu, w pralni wyodrębnionej z dużej łazienki i jedno w garderobie przy sypialni. Miał być też świetlik, ale odradził go nasz wykonawca, bo cytuję: "drogo, skrapla się para wodna i może przeciekać, szybko brudzi się soczewka a nie bardzo można ją umyć i światła daje to niezbyt wiele". Postanowiliśmy doświetlić korytarz na piętrze, dodając okno w połaci dachu nad garderobą od strony wejścia do domu( przy kominie). Będzie niestety wnęka w suficie, ale nam to nie przeszkadza i z pewnością będzie jaśniej.
U nas jak do tej pory nic z budowy nie zginęło, więc mamy nadzieję, że tak zostanie :)
Nasi dekarze mówią, że nie ma różnicy, czy wstawiać od razu z dachówką, czy później. My zdecydowaliśmy, że połaciowe teraz a pozostałe na wiosnę.Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam
Tamara

karolinak1
Żółtodziób
Posty: 7
Rejestracja: 01 lip 2010, 23:01
Kontaktowanie:

Re: Projekt domu - Kadet

Postautor: karolinak1 » 23 lis 2010, 08:39

Witam chciałam zapytać czy macie tą konstrukcje stalową dachu czy udało wam się jakoś załatwić tę sprawe. Jeżeli tak to jak to zrobiliście. Ile macie słupów na poddaszu ??? Zróbcie fotki w środku na poddaszu. Pa pozdrowionka ŚLICZNY TEN WASZ KADECIK !!!!!!!!!


Wróć do „Nasze domy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości